Stilling ledig - Daglig leder

Orkla Økonomi AS er et regnskapskontor med solid fotfeste i Orkdalsregionen. Hovedkontoret ligger på Orkanger i Orkdal kommune. I tillegg har vi avdelingskontor på Løkken Verk og Storås i Meldal. Selskapet ble etablert i 2012, og har i dag 15 ansatte, hvorav 10 er autoriserte regnskapsførere. Vi leverer tjenester til ca. 250 kunder innen de fleste bransjer.
Da vår nåværende daglige leder snart går av med pensjon søker vi nå en operativ, initiativrik og regnskapsfaglig sterk person som ny daglig leder.
 
Arbeidsoppgaver:
• Overordnet ansvar for koordinering og kvalitetssikring av bedriftens arbeidsoppgaver.
• Personal- og utviklingsansvar for alle ansatte
• Ansvar for egen kundeportefølje
Ønskede kvalifikasjoner:
• Høyere utdanning innen regnskap/økonomi/revisjon.
• Erfaring som leder i tilsvarende rolle vil være en fordel.
• Må være autorisert regnskapsfører
Personlige egenskaper:
• God regnskapsforståelse herunder solid faglig interesse.
• Gode systemferdigheter.
• Analytisk, reflektert og selvgående og liker å ta ansvar.
• Positiv, pedagogisk og en god relasjonsbygger
• Gode kommunikasjonsegenskaper, både skriftlig og muntlig.
Vi kan tilby:
• Spennende utfordringer i et solid selskap i stadig vekst og endring
• Godt arbeidsmiljø med høy kompetanse
• Konkurransedyktige betingelser
• Fremtidsrettede løsninger/systemer
• Fleksibel arbeidstid
• God pensjons- og forsikringsordning
• Kantineordning
 
Søknadsfrist: 16.09.2019
Oppstart: Snarest etter nærmere avtale
Dersom du ønsker ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å enten kontakte daglig leder Odd Auset på mobil nr. 900 39 851 eller styreleder Annbjørg Løfshus på mobil nr. 975 67 321.